Support Engineer - Anankei

Brussel
2018-09-10
2018-11-12

- Oplossen en opvolgen meldingen gebruikers. Zowel eerste als basis tweedelijns helpdesk.
- Installeren en beheren desktop omgeving gebruikers.
- Installeren en beheren van PC-hardware en randapparatuur.
- Informatica inventaris en stockbeheer.
- Communicatie verzorgen met de klantzijde en rapporteren aan team- en diensthoofd.
 

Vereisten

Technische competenties:
Enige kennis van Windows Active Directory: Userbeheer, Computer beheer, DHCP, DNS, DFS, Filebeheer, Group policies op niveau van users en computers, Windows Deployment Services.
- Basis ervaring met Windows SharePoint gebruik en beheer.
- Goed verstaanbaar en duidelijke communicator via telefoon.
- Ervaring in gebruik van servicedesk tools (bv Omnitracker) en beheer van een cmdb is een pluspunt.
- Kennis van en ervaring met beheer en installaties van Windows desktopomgevingen: Windows 10, Office 2013 of recenter, Installatie pc’s, Pc-hardware toevoegen en verwijderen.
- Kennis van en ervaring met beheer en ondersteuning van gebruikers in een RDSH-Citrix gebaseerde omgeving is een pluspunt.
- Ervaring met beheer van PDA’s in een professionele omgeving.

Persoonlijke competenties:
- Bereid tot telefoonwerk.
- Bereid tot verplaatsingen (rijbewijs B).
- Georganiseerd kunnen werken met in acht name van procedures zoals itil, cobit ed.
- Klantgericht werken (t.o.v. de gebruikers).
- Flexibel: glijdende werktijden.
- Bereid tot occasioneel weekend en avondwerk.
- Analytisch en synthetisch denkvermogen.
- Communicatievaardigheid en sociale vlotheid.
- Teamgeest en zelfstandigheid.
- Mate van motivatie voor de uitvoering van de opdracht.

De kandidaat moet minimum 12 maanden voltijdse professionele ervaring hebben in ICT waarvan minimum 6 maanden als servicedesk medewerker.
De opdracht wordt geschat op 100 mandagen