Experienced Support Engineer - Anankei

Brussel (Schaarbeek)
2019-02-26
2019-06-20

Vanuit de ICT afdeling ben je verantwoordelijk voor het goed en klantvriendelijk opvolgen van service aanvragen, incidenten en klachten die via email, web of telefoon op de servicedesk binnenkomen. Als eerste aanspreekpunt voor de gebruikers los je zoveel als mogelijk zelfstandig incidenten op en indien nodig doe je beroep op de tweedelijn. Je zorgt voor een snelle reactie en een kwalitatieve afhandeling van de aanvragen die toekomen op de service desk.

- Je signaleert en kaart proactief repeterende incidenten aan en je formuleert voorstellen om deze te documenteren in de kennisdatabank.
- Je bent mee verantwoordelijk voor een doelmatige, efficiënte en klantvriendelijke afhandeling van incidenten, klachten en service aanvragen.
- Je verzorgt de nodige communicatie naar de gebruikers bij kleine en grote incidenten.
- Je bent bereid om in afspraak met je collega's de dienst te verzekeren van 7u00 tot 19u00 (maandag tot vrijdag)

Vereisten

- ITIL
- vloeiend Nederlands & Frans, met grondig begrip van Engels
- basiskennis informatica (Windows, Office toepassingen, printers, scanners, werking netwerken, werking servers, Tablet en smartphones, …)
- ervaring met bedrijfsapplicaties
- resultaatgericht


Aanbod:
- Aantrekkelijke verloning, aangevuld met extralegale voordelen
- Persoonlijke opvolging via onze HR-afdeling en onze recruiters want ruimte voor persoonlijke ontwikkeling is belangrijk voor ons. 
- Uitdagende projecten met ruimte voor initiatief.
- Informele bedrijfscultuur en persoonlijke aanpak.
- Verschillende events doorheen het jaar (bbq, familiedag,…) voor al onze medewerkers.