Engineer gebruikersinfrastructuur - Anankei

Antwerpen
2019-09-26
2019-10-21

• Je installeert, coördineert en onderhoudt telefonietoestellen, BYOD, GSM’s, werkstations en randapparatuur.
• Je installeert en onderhoudt ICT Gebruikersinfrastructuur (PC’s, printers, schermen, randapparatuur,…)
• Je bent mede verantwoordelijk voor het beheer van de telefoniecentrales en programmeert en levert de toestellen voor gebruikers
• Je activeert en beheert geleverde simkaarten en gsm’s i.s.m. de telecom partners
• Je coördineert (telefonie, bekabeling,…) werken met externe leveranciers
• Je ondersteunt new means of communication (Skype, Videoconferencing,…)
• Je staat in voor het oplossen en opvolgen van incidenten.
• Je bent inzetbaar bij de ICT Service Desk indien nodig
• Je voert werkorders uit en volgt ze op.
• Je ondersteunt de werking van applicatiesoftware.
• Je waakt over de performantie door proactieve en actieve ingrepen.
• Je doet aan kwaliteitscontrole en je brengt verbeteringen aan.
• Je staat in voor het opzetten en onderhouden van installaties en procedures.
• Je werkt samen met en geeft ondersteuning aan de andere ICT teams.
• Je zorgt voor de administratieve opvolging van uitgevoerde werken.
• Je bent bereid je te verplaatsen binnen de verschillende sites.
• Je overlegt met en rapporteert aan de verantwoordelijke ICT Gebruikersinfrastructuur en Support.
• Doorgedreven beheer telefonie (IP config, telefooncentrale, GSM activatie en opvolging, Bring-Your-Own-Device configuratie)
• Beheer videoconferencing (hardware / software / configuratie / troubleshooting)
• Beheer netwerk i.s.m. Netwerkteam
• Contact met externe firma’s voor projecten (afspraken, configuratie, software updates, troubleshooting, followup)
• Cross site verantwoordelijkheden
• Uitgebreide en gevarieerde kennis van talrijke op maat gemaakte en complexe setups in een medische omgeving
• Creatie, bewaking & verbetering van implementeerbare procedures eigen aan de werkzaamheden
• Brede overkoepelende ICT kennis die toelaat ICT liaison te zijn tussen de verschillende ICT departementen
• Je beschikt over eigen vervoer

Vereisten


Technische context

• Je bent in het bezit van een graduaatdiploma informatica/Telecom of gelijkwaardig door ervaring.
• >5 jaar ervaring in een (bij voorkeur medische) ICT Support omgeving 
• Je hebt ervaring met telefoniecentrales & software (Omnivista, Alcatel,…)
• Je bent gepassioneerd door Smart Devices (smartphones, tablets,…). Ervaring in beheersoftware hiervan en van Office omgeving (Backoffice) is een pluspunt (bv. Airwatch, InTune, SCCM,…)
• Je bent op de hoogte van de nieuwste technologieën (cloud,…)
• Je hebt >5 jaar technische ervaring met diverse hardware (pc’s, printers,…)
• Je hebt ervaring in het werken met werkstations en MS Windows.
• Je hebt ervaring in het ondersteunen van gebruikers van telefonie, pc’s, printers,…
• Kennis van netwerken (LAN en telefonie).
• Kennis van de medische sector. 


Business context

• Je werkt klantgericht (zowel naar interne en externe klanten).
• Je bent stipt en ordelijk.
• Je kan zelfstandig en gedisciplineerd werken.
• Je werkt kwaliteit gericht.
• Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands. 
• Je hebt zin voor initiatief en je bent positief ingesteld.
• Je gaat strikt om met het beroepsgeheim en deontologie is voor jou een evidentie.
• Je bent vlot en communicatief.
• Je bent een teamplayer en constructief positief ingesteld
• Je bent stressbestendig.
• Je bent leergierig.
• Je draagt toe tot een aangename, veilige werkomgeving.